Translate

söndag 13 januari 2013

2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
En hel drös. Reste genom hela Sydostasien och påbörjade min resa runt resterande delen av världen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

Dog någon som stod dig nära?
Ja.

Vilka länder besökte du?
Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien, England, Sverige och Australien.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej.

Vilket/vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
26:e April och 15:e November 

Vad var din största framgång 2012?
Att jag tog steget och for ut i världen ännu en gång och inte fastnade kvar i slentrianen.

Största misstaget?
Att jag inte åkte till Filipinerna, men det kan vi råda bot på denna gång istället!

Bästa köpet?
Min biljett till Kuala Lumpur.

Vad spenderade du mest pengar på?
Flygbiljetter.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Mange Makers - Mange Bjuder

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, mest troligt! 

Vad önskar du att du gjort mer?
Besökt gymmet. Blev lite si och så med den biten.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting.

Blev du kär i år?
Nej.

Favoritprogram på TV?
Såg nästintill inget på TV under hela 2012.

Bästa boken du läste 2012?
Pythians Anvisningar (Victoria Bergmans Svaghet)

Största musikaliska upptäckten?
Marcus Nights 

Något du önskade dig och fick?
Att jag fick jobbet tillbaka när jag kom hem till Sverige igen.

Något du önskade dig och inte fick?
Nej, ska väl ha varit någon maträtt då.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åt middag och drack alkohol med familj och vänner.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En miljonvinst.

Vad fick dig att må bra?
Allt resande.

Vem saknade du?
Många.

De bästa nya människorna du träffade?
Omöjligt att nämna.

Mest stolt över?
Att jag besteg Mount Kinabulu.

Högsta önskan just nu?
Att jag vinner 2 miljoner kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar